Genieten in een mooie landelijke omgeving!

  • Zwembad Wisselschlust Peursum
  • Tuin Wisselschlust Peursum
  • Omgeving Wisselschlust Peursum
  • Tuin Wisselschlust Peursum
  • Zwembad Wisselschlust Peursum
  • Zwembad Wisselschlust Peursum2
  • Zwembad Wisselschlust Peursum3

Psychosomatische zorg

Hulp bij lichamelijke klachten waarbij
psychische factoren een belangrijke rol spelen,
bijvoorbeeld maagzweer, sommige huidziekten,
hoge bloeddruk en hypochondrie.

bedbreakfast

Lees meer

Herstelarrangementen

Herstel van somatische klachten,
eventueel in combinatie met psychosociale
klachten, of een herstelperiode na een
medische ingreep.

locatie

Lees meer

Woonzorg

Hulp en ondersteuning als geheel zelfstandig
wonen net iets te veelgevraagd is. Zorg voor
structuur, dagritme en dagbesteding behoort
tot de mogelijkheden.

locatie

Lees meer

Klachtenprocedure

 Samserai hanteert een klachtenregeling die voldoet aan de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg Wkkgz en heeft de klachtenregeling ondergebracht bij het onafhankelijke Klachtenportaal Zorg.

In zorgrelaties kan onvrede ontstaan die in sommige gevallen leidt tot een klacht. De Wkkgz is in het leven geroepen om dergelijke klachten zo soepel mogelijk op te lossen. De meeste problemen kunnen gelukkig worden opgelost door een goed gesprek tussen zorgaanbieder en cliënt. Hierbij kunt u gratis ondersteuning krijgen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Maar wanneer dit niet tot een oplossing leidt, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de geschilleninstantie. Onvrede over de zorgverlening kan bijvoorbeeld te maken hebben met beslissingen of de bejegening van een zorgaanbieder, de kwaliteit van de geleverde zorg of over iets wat een zorgaanbieder juist nalaat te doen. Ook kan een klacht ontstaan doordat een zorgaanbieder bepaalde vragen niet beantwoordt of geen (goede) informatie verstrekt.

Wilt u een klacht indienen over een zorgaanbieder die is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg? Neem dan de volgende stappen:

 Bespreek de onvrede of klacht eerst met de zorgaanbieder

 Komt u er samen niet uit? Dan kan zowel u als cliënt als de zorgaanbieder contact opnemen met Klachtenportaal Zorg via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 Of vul op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in

DEFheide

Theo en Ike Peursum

Contact

Veenweg 7
8162 RJ Epe
Telefoon: 0578-627770
Mobiel: 06-47776179